11.03.2010

Máme rádi víno, ženy, zpěv ...

Magic Wine Team - novinka!!!
O Wine teamu předpokládáme, že již skoro každý slyšel. ...

více

30.03.2009

Krásné ženy - Výborné víno - To je ... Wine Team

Od 1.4. 2009 provozujeme Wine Team. Náš Wine Team nabízí přátelskou ruku při ...

více

15.07.2008

Od tančících strojů k havajským tanečnicím až po moravský folklór

V období od konce dubna do začátku června jsme úspěšně dokončili tři významné ...

více

Akce

Kterak vyzrát na EVENT

Co je vlastně event?
Event marketing je (měl by být) součástí marketingového mixu v tzv. BTL aktivitách. Měl by být plánován jako ostatní reklamní aktivity a stejně tak by měly být výsledky těchto aktivit hodnoceny. Event management je už konkrétním managementem příprav, plánování či realizace konkrétní akce, kterou by měla vykonávat specializovaná agentura, případně tomu určené oddělení ve firmě. Event můžeme vnímat jako akci samotnou, tzn. její průběh a realizaci během které by se na cílovou skupinu mělo přenést určité sdělení a jisté emoce. rostřednistvím těchto akcí se ale buduje i povědomí o značce (firmě)
Eventy lze dělit na ty , které směřují dovnitř firmy (teambuildingy, školení, vánoční večírky), které jsou obvykle v kompetenci HR oddělení, a eventy směřující ven z firmy (konference, večírky, street promotion, divadelní představení, sponzoring, atd.), které má na starosti obvykle oddělení marketingové. Eventy lze dále dělit podle velikosti od VIP akce pro malou skupinku zákazníků po open air festival pro tisíce účastníků.

Když agentura, tak jaká?
V knize Petra Šindlera "Event marketint" je v závěru jednotný dotazník určený ředitelům marketingových oddělení významných firem. Jednou z otázek je, zda event marketing využívají. Pak je potřeba ptát, zda pro jeho realizaci využívají specializovanou agenturu. Na první otazku odpovídají všichni kladně, na druhou téměř všichni odvětí, že žádnou specializovanou agenturu neznají. Od roku 2003, kdy kniha vyšla, se mnohé změnilo. Změnil se pohled na eventy, agentury (zejména ty menší) pochopily, že mají šanci pouze, budou-li se na něco specializovat. I trh a tedy i pracovníci marketingu a HR si dnes dokážou lépe spočítat, jestli se jim vyplatí věnovat čas přípravě akce, nebo zda bude pro firmu přínosnější službu outsourcovat. Pokud se i vy rozhodnete využít služeb specializovaných agentur, řiďte se při výběru eventové agentury těmito důležitými kritérii:

- Zvolte vhodný typ agentury, zjistěte si její velikost a délku existence (přičemž malá agentura může být v některých případech výhodná, v některých je třeba pro správnou organizaci větší, strukturovaný tým).

- Zjistěte si na agenturu reference a ověřte si je.

- Zjistěte si víc o klíčových zaměstnancích firmy  a jejich zkušenostech, nebojte se zeptat na to, jak bude probíhat vzájemná  komunikace.

- Dávejte si pozor na to, když vám agentura slibuje, že "umí úplně všechno".

- Nebojte se dopředu zeptat, jak agentura účtuje svou práci a je-li v případě napojení eventu na konkrétní prodejní akci ochotna fee odvinout od jejího úspěchu.

 

                                                                                                    Marketing magazine
                                                                                                    4/2008, ročník 12
                                                                                                    Mladá fronta a.s.

Event marketing

Event marketing nám může pomoci přenést symboliku "nadlinkových" kampaní do reálného života a dát odpovídající stimul cílovým skupinám spotřebitelů. Eventy se staly příležitostí, jak se ukázat před svými obchodními partnery, tiskem, veřejností. I způsob jejich realizace doznal mnoha změn. Postupně se do nich vnesly například i prvky hry a zábavy. A mnohé firmy se snaží dopřát tuto zábavu i svým zaměstnancům. Event marketing zahrnuje nejen externí komunikaci firem se zákazníky, ale i interní komunikaci firem s vlastními zaměstnanci. V případě externí komunikace je to další z forem "face to face"styku s klientem. Firmám se tak otevírá cesta přímo k zákazníkovi, aktivuje jeho smysly a nabizí možnost se ztotožnit se značkou. Klient má možnost si produkt přímo zažít, zkusit, nejen jej vidět.

                                                                                                    Marketing magazine
                                                                                                    9/2007, ročník 11
                                                                                                    Mladá fronta a.s.

Kterak vyzrát na EVENT

Co je vlastně event?
Event marketing je (měl by být) součástí marketingového mixu v tzv. BTL aktivitách. Měl by být plánován jako ostatní reklamní aktivity a stejně tak by měly být výsledky těchto aktivit hodnoceny. Event management je už ...

více

Speciální nabídky pro firmy

KRÁSNÉ ŽENY - VÝBORNÉ VÍNO - TOJE ... Wine Team
Náš Wine Team nabízí přátelskou ruku při hledání nových ...

více


Profil společnosti Reference Naše služby a produkty Kariéra Objednávka Partneři Kontakt